Gratis verzending vanaf 35 euro binnen Nederland en België!

Help & FAQ

Help & FAQ

Ik mis een artikel uit mijn bestelling? Wat is een deellevering?
Heb je meerdere artikelen besteld? Dan is het mogelijk dat je de bestelling in verschillende pakketjes als deellevering ontvangt. In de mails die je ontvangt tijdens het verzendproces lees je exact om welke artikelen dit gaat. De artikelen die direct leverbaar zijn, worden alvast naar je toegestuurd, zodat je niet hoeft te wachten tot je bestelling compleet is! De artikelen die er iets langer over doen ontvang je apart. Op je orderformulier staan alle artikelen vermeld, bij de geleverde artikelen staat een vinkje. Je ontvangt per levering een nieuw Tracking nummer. 

Track en Trace link werkt niet?
Wanneer jouw bestelling wordt verzonden ontvang je van ons een e-mail met daarin een Tracking nummer. Op deze manier kun je precies zien waar je pakketje is, en wanneer het wordt bezorgd. Werkt de link niet? Ga dan naar https://jouw.postnl.nl/track-and-trace/ en voer de code daar in.

Mijn pakketje is niet geleverd, wat nu?
Wij streven ernaar alle bestelde artikelen te leveren. Mocht een artikel in uiterst geval toch niet leverbaar zijn, dan word je hier per e-mail over op de hoogte gesteld.

Hoe worden kortingen verrekend bij ruilen of retourneren?
Je krijgt bij ons altijd het bedrag voor het artikel vergoed dat je betaald hebt op het moment van aankoop. Wel verrekenen we hierin eventuele kortingen die je tijdens je aankoop hebt gehad. De korting wordt evenredig over je bestelling verdeeld per artikel, bij een retour worden deze kortingen niet herberekend.  

Defect kledingstuk / Klacht over een artikel, wat nu?
Ben je niet tevreden over je aankoop? Of is je heb je een klacht over een recent aangekocht artikel dan verzoeken wij je vriendelijk om dit zo snel mogelijk te melden via ons contactformulier. Deze vind je hier.

Nieuwsbrief

Wil je op de hoogte blijven van het laatste nieuws en ontwikkelingen? Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief